onsdag 25 juni 2008

Allra första layouten med Liten...

Att skapa med en liten bebis i huset är inte lätt, även om jag fått en väldigt snäll och lugn liten kille som knappt aldrig gråter. Men han vill ju äta med jämna mellanrum och så blir det en hel del mys och gos. Dessutom vill ju alla släktingar och vänner träffa det lilla miraklet...
Tiden som blir över går åt till att tvätta alla dessa små våta handdukar, antingen utav kiss eller bröstmjölk (han har inget vidare bordsskick utan våra kläder måste skyddas med ett lager av små handdukar).
Men nu har jag alltså hunnit skapa en layout om min lilla guldklimp. Så arg, men ändå så söt. Den sötaste jag sett faktiskt, men jag är väl lite partisk.

4 kommentarer:

Ulla sa...

Jaaa det är inte lätt att få till något annat med en bebies i huset. Men den blev jättefin, kan ju inte annat bli med sådant motiv....

Jozebelle sa...

Ja det är ingen lätt sak att hinna med så här i början....men det har du klarat och klarat det med bravur jättemysig!!!!

Henrietta sa...

Vilken härlig LO!!

zαnуα ♥ sa...

Grattis till miraklet! :D vad underbart fin han är :) Jättetjusig lo också :D
Kramar