torsdag 11 september 2008

Sommarpartyt är över...

...och det för länge, länge sedan. Ursäkta att det dröjt så med att utse en vinnare, men jag har verkligen många bollar i luften just nu och det är inte lätt att hålla allt i huvudet. Jag får börja skriva påminnelselappar till mig själv.
Först vill jag tacka för alla fina bidrag som ramlat in i min mailbox. Hela 9 stycken, vilket gjorde det helt omöjligt att utse en vinnare så därför fick lotten avgöra. Lotten den föll på...
...Ann-Marie "Jozebelle". GRATTIS!
Mejla din adress, så kommer det en liten vinst med posten.
PS. Jag har tyvärr inte tid och möjlighet att lägga in alla bidragen här, har lite svårt att blogga över huvudtaget med liten bebis hängande på axeln.

3 kommentarer:

Jozebelle sa...

Jippi!!!!!!!!!

Mailar adressen, självklart!!!!

//Ann-Marie

Anonym sa...

Kul att du lottar hos mig! =) Åhh jag bara älskar den lo.n "du är så söt när du sover" Går allt bra med lillen?

Ha det gott, kram

Jozebelle sa...

Tack så mycket för visnten det var massor med skojiga saker, nu får vi se vad det blir av det.