måndag 23 februari 2009

Om jag har scrappat?

Fick en kommentar av en person som undrade om jag hade slutat scrappa. I ärlighetens namn har jag i alla fall tillfälligt slutat scrappa. Tiden just nu går i ultrarapid och jag hinner inte med hälften av det jag ska och vill göra. Får jag en liten stund över, så är det bara tillräckligt att plocka fram grejerna, fundera över vad jag ska göra, inse att jag inte hinner göra något och städa undan grejerna igen. Men ni ska inte tro ni blir av med mig så lätt, någon gång ska väl livet lugna ner tempot och den här "scrapblocken" släppa. På återseende alltså...
PS. Layouten ovan är ett tag sedan jag gjorde, mycket enkel och snabbgjord. Det gröna pappret är grönare i verkligheten.

1 kommentar:

Cattis sa...

=) Den är ju helt Underbar!! Gillar allt på denna!!

Kram!