onsdag 22 juli 2009

Månadsalbum...

Allra första sidan till min sons månadsalbum. Jag har beslutat att göra sidorna med samma grund, bara olika papper, dekorationer och bokstavsstickers, bara för att de ska bli gjorda över huvudtaget. För tillfället har jag väldigt svårt att skapa hemma, vi bor för trångt så det finns ingen plats för mig att vara på särskilt med en nyfiken liten ettåring hemma som är precis överallt. Därför är det lättast att skapa så här, jag vet redan innan jag börjar hur jag ska göra. Men trots samma grund känns sidorna inte lika (tycker jag själv i alla fall). Ni får se fler en annan dag. Till dess njut av världens vackraste nyfödda prins. Tänk att han redan är över ett år!

3 kommentarer:

NB sa...

Åh den här var så fin! Gillar hur molnen sticker utanför den stora kvadraten och hur du har fått med så mycket jouranling - och så en liten sötnos också förstås!

MissMian sa...

Hej! Tack för titten hos mig, var superlänge sedan jag kikade in hos dig och jisses så mycket fint du har gjort!!!

maxell sa...

Här var det ett bra tag sedan jag var och kikade. Å se vad jag hittade. Fräckt att använda samma grund. Det är definitivt variation i sidorna samtidigt som det är uppenbart att de hör ihop.

Å ett år. Tänk va tiden går alltså. Känner också igen det där med att det är inte är någon enkel match att skapa med barn hemma som är exakt överallt och på lite fler ställen. :)