torsdag 24 juli 2008

Publicerat...

Här är lite layouter som jag fått publicerade i Scrapbooking m.m.
Den första är ett av mina favoritfoton på systrarna Bus. Jag har tagit texten till en jullåt och skrivit ut på röd cardstock. Mycket enkel design i rött, svart och vitt för att framhäva fotot.
En liten sötnos. Även här har jag skrivit text på datorn, bara olika ord avdelade med hjärtan, och skrivit ut på vit cardstock.
En liten busunge som hellre vill leka än sova. Layouten är en scraplift, men nu minns jag inte längre vem som gjort originalet. Tack för inspirationen, om du känner igen dig här!
En härlig sommartjej på ett lapptäcke av somriga papper, ett utmärkt sätt att bli av med spill.
Sista layouten är på en myckt stolt liten tjej som visar att hon redan kan skriva trots att det är en dryg månad kvar tills hon börjar skolan. Hela layouten går i tema skola och bokstäver.
Tack för titten!

7 kommentarer:

Henrietta sa...

Grattis vad roligt!! Förstår att du blev publicerad med så fina layouter!!!

Ulla sa...

Jättefina alla, du gör så enkla men sägande LO:er.

Anonym sa...

jag såg dom nog i tiningen! =D Kollade direkt vem som hade gjort dom! Tycker du är grym! Tack för att du alltid kommenterar imin blogg!

Ha det bäst! Kramen!

Anonym sa...

Oj, vad många fina! Verkligen inspirerande!Tack!

maxell sa...

Ah. Va härligt juliga sidor. Gillar!

Å den pippinspirerade. Asfräck idé och perfekta foton.

Skolsidan är bara för cool. Skitfräckt att inkludera hennes egen text. Skoltemat med alla bokstäver inkl färgat t. Alla orden som är isärklippta. Färgerna. Kort sagt härligt.

Angående albumen jag letade reda så vet jag inte var de olika går att hitta. Jag spontansurfade runt efter kartongalbum på det stora vida internätet och klippte in på måfå. :) Men... om jag ser. Ja då kan jag försöka höra av mig. Å du får gärna höra av dig om du ser. :) Eventuellt kan scrapbooking.4you ha. Jag har för mig att de har några av de där ordvarianterna. Jomma hade ett av dem i näst senaste stora paketet (dream) å det finns något exemplar kvar i butiken.

E sa...

Grattis! Den med hjärtat fastnade jag lite extra för men tycker alla är fina!

Anonym sa...

Mmmm så fina allihop.. men lite extra gillar jag dom svart-vita!