torsdag 10 juli 2008

Rockstar...

Denna layout har jag skapat efter en skiss av Silwerstar, http://silwerstar.blogspot.com/. Jag har även anammat lite av hennes färgglada härliga stil och layouten är inte riktigt i den färgskala jag i vanliga fall scrappar i. Tyvärr ser det lite snett och vint ut på bilden, men jag lovar att i verkligen har allting raka linjer. På Litens body står det ROCK STAR I'm gonna rock your world och det har jag byggt vidare på i min journaling och skrivit om hur världen vändes upp och ner när han gjorde entré i våra liv.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj vilken otroligt fin layout! Tycker massor massor om den här!

Anonym sa...

Men åhh vad söt, snygg ja allt! Du är såå duktig! Kul att du hänger med på alla mina lotterier! Bara att kommentera vidare! =)

Ha en bra dag & helg oxå! Kram

Emma sa...

En sådan fin LO!!! Och vilken väldans söt liten rock star ni har :-)

Alexandra Lindgren sa...

lken läcker layout! :)
Dario är bara så tuff i den tröjan ;)

Ewonne sa...

Den är otroligt fin!!! Och vilket sött foto ♥

Jeanette sa...

Kanonfin lo. Härligt kort på en underbar liten kille. Visst vänder en sån liten sötnos upp och ner på tillvaron. Fast på ett ljuvligt sätt. Prioriteringarna blir något annorlunda.

Anonym sa...

Åh så fina lyouter du har gjort!!!
Kramar

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åh den här bara älskar jag!! Allt är perfekt!!! Vad kul att ha ett nytt fotoobjekt!! Längtar!! Kramen!

maxell sa...

Snyggt. Å vilken härlig text!

Cattis sa...

Vilken Underbar layout! Och fotot så gulligt! =)


http://kathis.blogg.se/

Joanna sa...

Riktigt läcker layout må jag säga! :-D Lovely minst sagt!

Anonym sa...

ojoj, vad massa fint det har hamnat här sen jag va inne sist! Först och främst måste jag tacka för kommentareni min blogg, sen måste jag bara få beundra dina fina layouter! Den här va fantastisk, och även de som du fått publicerade: så enkla men å så geniala! Kram