fredag 30 januari 2009

Fotolift: Familjefoton!

Mikaela utmanade oss på Swescrapbloggen att ta familjebilder. Jag rotade fram stativet och självutlösaren och fotade oss alla tre tillsammans lite snabbt hemma i köket innan vi skulle iväg. Tyvärr glömde jag bort att dölja självutlösaren, men annars tyckte jag det blev rätt mysiga bilder med tanke på hur många minuter det tog.
Men med ett par klipp i photoshop så syns inte självutlösaren, dessutom hamnar familjen verkligen i centrum. Vi pussade Liten på varsin kind...
...och han var inte sen att anamma att vi hade pusskalas så han vände sig om och gav mamma en stor smällkyss som jag tyvärr inte hann fånga på bild.
Mina två kärlekar! Älskar er mest i hela världen.
Puss, älskade Liten!
Minst 2-3 personer skulle det vara på fotona. Nu är vi ju en liten familj på tre personer, men ändå en hel familj.
Liten undrade lite vad vi höll på med egentligen. Lilla charmtrollet!

4 kommentarer:

Anne sa...

vilka härliga kort du fick. det lyser om er..:)

Lenalandis sa...

Mysiga familjebilder!

Anonym sa...

jättefina familjebilder som lyser av kärlek och ömhet!

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tagit. Jag kanske också måste göra så.
/Sofia