tisdag 6 januari 2009

Fotolift...

För ett år sedan hade Mikaela det här fotot som inspiration för en fotolift på Swescrapbook, och nu så här ett år i efterhand bestämde jag mig för att haka på. Jag hade ju inget litet fotoobjekt för ett år sedan, då var ju våran lille prins bara ett litet sprattel inne i magen.Och här ser ni resultatet från vår lilla fotosession, en naken sötnos i vintermössa. Trots oskärpa i bilderna (ljuset inomhus är ju inte det bästa så här års) blev jag nöjd med dem.

Han är ju så charmig, våran lille prins Bus!

4 kommentarer:

Simmat sa...

Mysiga foto!! Har också hoppat på utmaningen och har länkat till dig i min blogg.

Lenalandis sa...

Fina bilder! Jag har lagt till dig i min länklista om du vill lägga till min i din!
MVH
Lenalandis

Anonym sa...

Vad kul att du har blogg! Nu ska jag följa denna, det visste jag inte =)) Allt är bra med mig, hoppas det är fint med dig med! Kram!

Anonym sa...

Vilken gullunge.