onsdag 19 mars 2008

Vi två...

Jag älskar alla våra mysiga restaurangbesök. Han överraskar mig ibland med en utekväll, eftersom han vet att jag tycker så mycket om det. Det kan vara en vanlig vardagskväll utan någon som helst anledning, men det är det jag gillar bäst. De romantiska överraskningarna, vi två på tu man hand. Denna layout är från ett sådant tillfälle, i augusti 2007 bjöd han ut mig till Kontiki Restaurant där vi åt grillat och bara njöt av sommaren och varandra. Fotona är inte de bästa, tagna med mobilkameran, men de betyder så mycket. Älskar dig, Shahin!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefin layout!

Vad gullig han är! Överraskningar är så mysigt!

Kram
Mette

Ejris sa...

mysig layout=)
studsar in för att önska Glad Påsk
kram

MissMian sa...

Åh vad kul att du blivit med blogg!!! Så fina LO's du har lagt upp!!!

Lisbet sa...

Gladpåsk och trevligt att se lite LO´s. Snygga också.

bitte71 sa...

Åh, vad mysig LO och vad gullig din man är som överraskar så!
Många fina LO:s i bloggen här!

Eleonore sa...

Kärleksfulla och fina layouter du har gjort vännen, vill önska dig en riktigt glad påsk.

Kram E

maxell sa...

Wow. Vardagsromantik ut i fingerspetsarna. Härligt helt enkelt!

Åsså önskar jag en trevlig påsk när jag ändå är i farten.