måndag 31 mars 2008

Lite äldre layouter...

I brist på annat att visa upp för tillfället, så visar jag lite av mina äldre layouter istället.

Dottern till en av mina vänner. Fotot är taget under en helg i januari förra året då hon och lillasyster sov över hemma hos mig.

Här har vi lillasyster, som gungar på lekplatsen under ett av deras besök hemma hos mig. Layouten är en scraplift, tack alla underbara scrappare som skänker så mycket inspiration.

Sist och även minst har vi yngsta lillasystern, ett riktigt litet busfrö med glimten i ögat...
Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefina layouter!
Ska bli kul att se vad det blir av fotona jag hjälpte dig med:)
Kram

maxell sa...

Vilka härliga tjejer alltså. Speciellt gillar jag gungtemat. Underbart härligt lekfullt och glatt. Precis som barn kan vara.