söndag 16 mars 2008

Välkomna!

Hej allihopa!

Det bar sig inte bättre än att jag också dök rakt ner i bloggträsket. Denna blogg kommer att handla om livet ur min synvinkel, och kanske allra mest om min underbara hobby scrapbooking. Ni undrar kanske vem jag är? Jo, en 25-årig tjej bosatt i Göteborg tillsammans med min underbare sambo och älskling. Vi väntar vårt första barn tillsammans, en liten Mini, och kommer till sommaren att kunna titulera oss föräldrar. Ahh, lite skrämmande, men helt fantastiskt otroligt roligt. Vi väntar med spänning på vem det kan vara som döljer sig därinne i den växande magen. En sak är säker, det kommer att bli ett mycket väl fotograferat barn...

Liten Mini har en egen blogg han också, så liten han är... Kika gärna där också http://www.litenmini.blogspot.com/

1 kommentar:

Eleonore sa...

Jag har lagt till dig på min blogg under bloggar jag läser, hoppas det är ok?

Kram E