måndag 14 april 2008

Underbara sms...

Första layouten som jag gjort utan att använda ett foto. Sommaren 2007 jobbade jag väldigt mycket, så jag hann inte träffa min älskling så mycket som jag hade velat. Istället skickade vi sms till varandra dagligen och vad jag älskade dessa underbara små meddelanden som han skickade till mig...
Tack till min hemliga vän på Allt om scraps forum som skickade en hel massa godsaker hem till mig. De landade i min brevlåda idag, och jag har redan hunnit använda en del till denna layouten som jag gjorde nu i eftermiddag. Tack!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin!

Kram
Mette

Alexandra Lindgren sa...

vad härligt att spara de där meddelandena på papper! kul att gå tillbaka och läsa! jättefin layout!

Lisbet sa...

Så himla läckert...

Helena sa...

Vilken härlig layout och budskapet med den.
Det var länge sedan man fick så snuttiga meddelande