torsdag 24 april 2008

Utflykt till Skatås...

I höstas gjorde vi en liten utflykt till skogen i Skatås tillsammans med ett par vänner. Det var tidigt i september och de allra första höstfärgerna började göra sig påminda ute i naturen. Vi spelade lite frisbeegolf, åt vår picknick vid den lilla sjön och njöt av den klara, friska höstluften.
Jag tog detta underbara foto på min älskling, med sin Simpson-keps och lite skäggstubbig på hakan men i mina ögon är han den vackraste...
Han fotade mig nere vid den lilla sjöstranden, och jag använde fotot till en skissutmaning hos Gunilla på http://www.uniquelyme.se/. Scrappade inte om själva utflykten, utan berättade istället min saga, sagan om oss...

6 kommentarer:

smilebox sa...

nicely made!

Anonym sa...

Jättefina LO:s!

Monika sa...

Å vilka jättefina loer, den nedersta är min absoluta favorit även om de andra också är underbara.

Jag älskar titeln, "Min saga".

Alexandra Lindgren sa...

alla tre layouterna var jättefina. Lugna och harmoniska färger, fina fotografier och fin "design". absolut fint!

bitte71 sa...

Jättevackra LO:s: harmoniska färger och fina foton!

Ulla sa...

Härliga LO:er och vilket underbart foto från Skatås..