onsdag 30 april 2008

Lite äldre layouter...

Denna underbara värmebölja vi har haft senaste veckan får mig att än mer längta efter sommaren. Det är så härligt med solsken och blomsterprakt, varma vindar och fågelsång. Visst längtar ni också? Bara se på detta underbara foto på minsta lillasyster Bus, taget i början av juni 2006. Att bada är livet...
Absoluta sommarfavoriten är dagar på stranden. Solblekt hår, sand mellan tårna, ljumma vindar, svalkande bad, jordgubbar, solvärmda kanelbullar och saft...
Dessa tre layouter är alla från en helt underbar dag på stranden tillsammans med storasyster och mellansyster Bus i juni 2007. Oj, vad vi njöt av att busa i vattnet, bygga sandslott, ha picknick på en sandig handduk, bada igen, leta snäckor och maneter, och sa jag bada?!
Fast tjejerna var inte helt nöjda när vi kom hem ändå, bussresan hem var varm och klibbig så väl hemma igen åkte poolen fram och fylldes snabbt med svalkande vatten... Att bada är verkligen livet...
Sommar, vi längtar efter dig!

5 kommentarer:

Monika sa...

Å så vackert, vad jag längtar jag med nu!!!

Eleonore sa...

Så mycket fint här var då, både gammalt och nytt :D

Hoppas allt är bra med er, kram E

Alexandra Lindgren sa...

åh, vilka fina layouter. jag längtar också nu!!!

Anonym sa...

Åhhhh sååå fina! Nu längtar jag ännu mer efter sommaren!

Kram
Mette

Anonym sa...

Vilka helt underbara layouter! Du är så vansinnigt duktig och har en sån ren men ändå dekorativ stil!! Älskar dina lo:er :D