torsdag 17 april 2008

Utmaning...

http://www.uniquelyme.se/ firas det för fullt med en massa härliga utmaningar. En av dessa var att scraplifta Gunillas layout "Kärleken till ett barn". Detta är min version. Inte särskilt likt. Det började bättre, men ju längre min layout framskred desto mindre lik blev den. Fast det är väl det som kallas liftning, att inspireras av en layouts tema, upplägg, färger eller en detalj och sedan sväva ut fritt. Min inspiration kom i alla fall från titeln och temat. Tack Gunilla för en härlig utmaning...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig! och vilken fin mage du har.. saknar såå att jag inte har några foton från tiden jag väntade Simon... men det var ju innan jag hamnat i scrapträsket ;-D

~Karin~ sa...

Oh, vilken fin LO och mysig mage :)
Jag har inte scrappat några gravidbilder än men det är nog på tiden känner jag när jag ser den här LOn! :)

Ulla sa...

Helt underbar LO. Och sån härligt gooo mage, sånt är verkligen värt att dokumentera.

Cattis sa...

Vilken härligt go mage! =) Jättefin layout!


http://kathis.blogg.se/