tisdag 16 december 2008

En award...

Jag har fått en award av underbara Eleonore. Kika gärna in i hennes blogg och förundras över de fantastiska skapelser som hon lyckas åstadkomma.

Reglerna för awarden lyder:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Nu tyckte jag att awarden var lite "halloweenig", så jag tog mig friheten att anpassa den lite till årstiden innan jag publicerade den i bloggen. Sedan ska jag då nomibera vidare till 5 stycken personer.

Mikaela, för alla fantastiska foton.
Johanna, för all färgsprakande inspiration.
Åsa, för alla underbara tips i juletid.
Helene, för den härliga fotodokumentationen av sonen Aston.
Therese, för all inspiration, enkelt och stilrent, men ack så snyggt.

1 kommentar:

Joanna sa...

Tack söta du! ♥

Önskar dig en riktigt god jul!