torsdag 18 december 2008

Scrapkryssning...


I slutet av februari ska jag iväg på scrapkryssning, biljetten är betald och jag håller på att ladda upp inför att lämna min lilla skruttunge ensam med pappa i tre dagar och två nätter. De kommer klara det galant, det kommer nog vara värre för mamman.

Arkivet lottar just nu ut en biljett till kryssningen, häng på du också och försök skaffa dig en av de åtråvärda biljetterna. Eller, om du som jag redan har en biljett, få pengarna tillbaka. Klicka här för att komma till tävlingen.

2 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Oj, vad skoj du kommer att få men förstår att du våndas över att lämna din söta tomtenisse hemma! Men han får ju hem en glad mamma sedan! Underbara foton!

Unknown sa...

snyft jag skulle me men på grund av omständigheterna i min familj med hälsan vågar jag inte. Jag önskar alla som åker HA KUL och lycka till den som tar en lott
Kram Lotta