onsdag 12 november 2008

Liten smakar på hösten...

Ännu en layout från mig, med höstfoton på liten prins bus. Ganska enkel, med några få detaljer. Det enda jag inte blev nöjd med är titeln, det såg inte så snyggt ut med varannat ord åt höger och vartannat åt vänster när tredje ordet var så kort. Nu är det dock försent att ändra på, så det får lov att vara så, men jag skulle ha placerat orden i rak följd istället.
Älskar i alla fall fotona på prinsen, jag plockade en liten hög med höstlöv åt honom när vi skulle fota och precis som med allt annat skulle löven direkt in i munnen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Superfin!!! Jag tyckte det var fint med de lite spretiga bokstäverna jag. Lite barnstuk över det hela. Som det ska vara med andra ord då det är roliga höstbilder! :D

Emma sa...

Men vilken fantastisk layout!! Och sådana fina foton!!!! (Ja, ett fint motiv, naturligtvis, men allt det andra oxå :) )

Så fina färger, och härliga detaljer - trots att den är enkel. Supersnyggt! Hm...tittar och tittar, men inte är det nåt fel på rubriken. En busig, lövkäkande kille ska väl ha en lite busig och bångstyrlig rubrik ;)

Articsisters sa...

Hej tjillevipp

Har en dundrande huvudvärk - fattar inte varför. Visst är det bra att ta sig en blogrunda då.

Jag har inte lagt ut nått mer så du behöver inte återgälda besöket.
ALLTSÅ - hur förvirrad är jag nu. Jag skriver innan jag har tittat på din blogg....gahhh..måste vara huvudvärken.

Ha det gott.

Lisbet

Lilo sa...

Klart löven ska smakas! Mums...;) Jättegulliga bilder och fin LO!