måndag 10 november 2008

Jag har skapat...

Äntligen kommer det lite nytt från mig. Det är inte lätt att skapa när det finns en liten i hemmet som pockar på uppmärksamhet. Fast det är helt okej, han är det absolut bästa jag har och jag vill njuta av tiden just nu. Han är bara liten en gång. Istället för att skapa så fotar jag, fotar i ett försök att stoppa tiden bara lite grann och hoppas att jag kommer minnas den här tiden.
Denna layouten är en scraplift av en layout gjord av Badanka, min absolut största inspirationskälla. Hon har magi i sina fingrar den tjejen. Tack för all inspiration du skänker, Åsa!
Fotona togs strax innan gästerna började droppa in till Litens namnkalas i början av oktober och vad passade då bättre än att använda fotona för att dokumentera vår sons namn och varför han fick heta just dessa namn.
Jag har skapat en hel del layouter nu, men jag tror jag sparar dem till en annan kväll så det inte blir så tyst här i bloggen.
Kram och godnatt på er, nu ska jag gå och gosa med min förkylda lilla prins som snörvlar därinne i sängkammaren. Hoppas han får sova bättre i natt, det är inte lätt när de är sjuka de små.

11 kommentarer:

badanka sa...

underbar layout! å tack för dina fina ord..stor kram från mig

Malin/malwa sa...

Jättesnygg! Stilren, harmoniska färger...

bitte71 sa...

Helt underbar LO!! Och vilka söta kort!

Cath. sa...

Så fin! Och tänk det har jag inte tänkt på att scrappa om barnens namn... måste jag ju göra förstås... Tack för den goda idén!

Eleonore sa...

Underbar vännen!!!

Kram E

Anonym sa...

Vilken underbar layout! Namnbetydelserna var roliga att läsa, ofta tänker man inte på vad ett namn har för innebörd. Tack för att jag fick se!

Anonym sa...

Åååå vilken fin layout!

citronlime sa...

Jättehärlig LO!
Och perfekt att scrappa om barnens namn...det måste jag göra!!!

Emma sa...

Så snygg layout!!!
En kul idé, jag tror minsann jag liftar den oxå... ;)

MissMian sa...

Underbar LO och vilken snygging du är (inlägget under!!! ) :)

Ulle sa...

Vilken otroligt läcker LO! ... och vad roligt med lite dokumentation kring namnen ...