söndag 16 november 2008

Layouter...

Jag har skapat tre stycken layouter med samma pappersserie och alfabetsstickers som grund, men där slutar likheterna. Tycker jag har lyckats med att göra dem olika trots likheterna. Fotot på första layouten togs under ett besök i bebisaffären, när vi kom dit för att lämna in vagnen på service fanns en fotograf där och fototokiga mamman kunde inte låta bli att låta sonen fotas. Resultatet blev sådär med en snuvig och trött liten pojke, men det gör inget. Han är sötast ändå. Alltid!
Andra layouten med ett foto på mina båda förkylda pojkar som låg tillsammans och snörvlade i soffan, så ynkliga... Kanske lite för romantisk för två grabbar, men små sjuklingar lockar fram den känslan hos mamman som servade sina älsklingar med juice och näsdukar.
Tredje layouten är en fotolift av "Ny", men jag har tyvärr missat att spara vem det var som gjorde originalet. Om du känner igen dig, så tackar jag för inspirationen...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fina Lo:s

Anonym sa...

Jättefina! :)

Emma sa...

Kanonfina!! Och ja, du HAR verkligen lyckats göra dem olika :)
Inte är det för romantiskt för två grabbar. Absolut inte!!
Hoppas det börjar vara friskt på förkylningsfronten...

Jenny Bergvall sa...

Fina!

Kamilla sa...

WOW jättefina!!

Eleonore sa...

Så många fina lo´s och vilka underbara fotografier!

Jag har en liten utmaning till dig i min blog.

Kram E

Alexandra Lindgren sa...

verkligen fina los!
Jag gillade den översta titeln bäst, det var så fint med änglavingar under. Du är en kreativ människa :)
snyggt :)

Millan sa...

Så fina layouter, och så olika fast du använt samma bas!