fredag 8 augusti 2008

Bloggpartyt fortsätter...

...och jag har skapat en layout till utmaningen hos Bi,
http://arbets-bi.blogspot.com/. Hennes utmaning var att använda ett mönstrat papper på minst två sätt. Mitt papper var mönstrat på bägge sidor, och för att få fram att det bara är ett enda mönstrat papper så har jag ruggat upp kanterna så det blivit lite vik här och där där baksidan av pappret kommer fram.

Fotot är från firandet av Litens allra första midsommar. Han var ljuvligt söt i blomsterkransen jag gjorde åt honom.


En detaljbild för att visa på de trasiga kanterna med små vik...

6 kommentarer:

Arvet sa...

Ja, där fick du mig allt! = )
Inte riktigt som jag tänkt mig MEN du har alldeles rätt i tolkningen av texten (my mistake!) ett papper. Att jag sen inte tänker på fram- och baksidor är ju inte ditt fel. Eloge för det! Och en sån underbart söt liten midsommarkille! Tack snälla för ditt fina bidrag.

Anonym sa...

Underbar.. och vilket fin familjefoto! Måste få någon att ta foton på oss också, jag är ju värdelös på att bli med på bild.
TACK för isnpirationen! .. Och så önskar jag dig en fantastisk födelsedag i morgon! KRAM!

Anonym sa...

Underbar layout!!!
Kramar

Monica sa...

Han är verkligen en riktig liten gosstrut, lille Dario! Jag hoppas att allt går bra med mammandet. :-) Kram.

Anonym sa...

Hej! Och stort tack för kommentaren på min blogg!

Sicken liten sötis ni har! Önskar dig en skön helg!
Annika

Arvet sa...

Titta in till mig kanske?
/Bi