måndag 4 augusti 2008

Första bidraget...

...till sommarens stora bloggparty augusti månad. Layouten är skapad efter en skiss hos Mahlin, http://mahlin78.blogg.se/. Det är en ganska fri tolkning, istället för ett liggande foto har jag använt två stående. Ena blomman har fått flytta ner vid titeln, på skissen fanns det ett gäng blommor i översta vänstra hörnet. Textremsorna fick bli lite journaling direkt på bakgrunden och så har jag lagt till lite punchinella.
På fotot är min son tillsammans med sin moster Patricia. Hon avgudar den lille killen (precis som alla våra släktingar så vitt jag vet) och kallar honom sin lilla groda. Därför fäste jag en liten grodberlock i blomman, se detalj nedan.
Tack för titten!

3 kommentarer:

maxell sa...

Vilka härliga färger på den här sidan. Å varje gång jag besöker här numera är det värsta nostalgitrippen för mig. Att se en liten grabb och hans liv igen. Underbart!

Åsså. Svinläckert med charms på blomman. Å att den har ett hänge. Det underlättar. Nyckel som jag satte fast för ett tag sedan hade ju inte det... så jag fick använda en massa rejält klistriga saker där. :)

Anonym sa...

AH så läcker det är med dom starka färgerna... älskar lime och tillsamman med orange.. mmm och grodan. Jättefint alltihop! =D

Anonym sa...

Vilken underbar LO! snyggt med s/v och färg foton:) En sån gullig groda med. Och Dario är bara för söt likaså hans namn.