måndag 4 augusti 2008

Tiden är ute...

...och vi har haft PIF-lottdragning här hemma. Dario fick hjälpa till med dragningen, han stoppade sin lilla näve bland lapparna och först trodde jag han skulle ta allihop. Men nej, han klarade det galant och lyckades få till sig en lapp. Ser ni hur hårt han håller den...
Och vinnaren blev...

...Maxell! Kolla in chocken hos lillkillen när han fick veta vem som vunnit.
Nästa lapp fick pappa dra och vinnare nummer 2 blev...

...Tinto!

Grattis tjejer! Mejla er adress till tezzan_girl@hotmail.com så kommer lite scrapgodis hem till er brevlåda.

4 kommentarer:

Tinto sa...

Meen vilken duktig liten kille som lyckades dra mitt namn! ;D

maxell sa...

Hehe. Va söt han är. Skitsöt. Å duktig pojke. :)

maxell sa...

Mitt kombobrev kom fram idag. Jag har frågat på AOS, men jag passar på att fråga här med... får jag öppna kuvertet? ;)

maxell sa...

Nu vågade jag öppna. Å shit! Så otroligt perfekt. Precis vad jag ville ha. Tusen tack å några till. Här ska skäras ut saker. :)