lördag 9 augusti 2008

Hipp hurra...

...idag är ingen vanlig dag, nej, för det är Tezzans födelsedag. Mina vänner på Allt om scraps forum har firat mig ordentligt med mängder av paket, så lycklig...
Bara kolla på allt fint som jag fått. Tyvärr kom ett kort inte med på bilden, det hade hamnat bland allt omslagspapper och jag orkade inte lägga upp allt igen för att fota om. Men ni får tänka er att det ligger ett färgsprakande kort med virkade blommor bland presenterna.
Och denna syn mötte mig idag på morgonen. Jag har förgäves försökt få sonen att ta napp istället, eftersom avvänjningen med tumme måste vara väldigt jobbig då tummen inte går att ta ifrån barnet. Men jag får väl inse mig besegrad, det är han som bestämmer...

Nu ska jag ta itu med städ och matlagning innan våra gäster dyker upp. Kram på er...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Anonym sa...

Grattis igen.. så här dagen efter. Har varit på resande fot i helgen och har precis kommit hem :~). Va mycket fint du har fått.

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott!