måndag 11 augusti 2008

Mera bloggparty...

Ännu ett bidrag till bloggpartyt har det blivit för min del, denna gången så har jag gjort en scraplift av Maries layout Beauty, http://mariesscrappelliscrapblogg.blogg.se/. Min layout heter Ögonblick - Kärlek vid bäverdammen.Fotot är från förra våren då jag var tillsammans med några vänner och letade efter bävrar vid ån. Min bästa väns pappa är naturfotograf, så därför lurpassade vi vid åkanten. Några bävrar blev det inte, men jag lyckades fota en stulen minut av kärlek vid ån.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar!!!

bitte71 sa...

Å, vad kul att du ville hänga på min utmaning! Och den blev ju helt underbar!

Sofias blogg sa...

Grattis i efterskott, vilket underbart paket du har fått i dina ägor:-) Jätte fin och harmonisk LO!!

Anonym sa...

Mysig lo, gillar oxå den från midsommar skarpt! =)
Hoppas att ni alla mår bra!

Kram

Anonym sa...

Kul att du kom till mig & lotta lite, kör hårt!

Kramen