lördag 10 maj 2008

Allra första altrade burken...




På cybercropen på http://alltomscrap.forum24.se/ finns en utmaning att skapa sin egen födelsedagskalender för att minnas sin familjs och sina vänners födelsedagar. Jag gjorde en kalender i form av en burk, mitt allra första altrade alster. Tyvärr gick inte locket på när jag var klar med burken, men det är smällar man får ta när man testar något för första gången. Har delat in burken i tolv fack, ett fack för varje månad och gjort en liten folder till varje fack där månadens födelsedagar finns antecknade. Tack för en superkul utmaning!

3 kommentarer:

Lisbet sa...

HUR SMART SOM HELST BURK och den blev bara så SNYGG.

PMá mig din adress på Allt om scrap så kommer en liten vinst med posten sedan

Susanne sa...

Vilken fiffig lösning på utmaningen. Den här satt jag och funderade på hela veckan men kom aldrig till skott. Grattis till vinsten :-)

Anonym sa...

Åh vad jag gillar denna! Supersnygg och smart!