fredag 9 maj 2008

Fler bidrag till bloggpartyt...

Nu är mitt bidrag till Silwerstars underbara skiss färdig. Jag har dock vänt och vridit skissen en hel del, och hennes två papper i bakgrunden blev till ett enda. Dessutom fäste jag pappret med den rivna kanten på fel håll när jag skulle montera min layout, och när jag försökte lossa den för att ändra det gick bakgrundspappret sönder så det fick lov att vara kvar på det viset. Som dekorationer har jag lagt till en blomma och en rub-ons med en liten fågel, som dock gjorde att titeln försvann litegrann så den fick flytta ner nedanför textrutorna istället. Så trots lite strul och manipulationer av skissen blev jag nöjd till slut. Tack för en härlig utmaning, Silwerstar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jösses vilken snygg LO! Den är helt perfekt! Älskar färgerna, fotot, rub-onsen, titeln ... *suck* I'm in löööve.