lördag 31 maj 2008

Känns som igår...

...men samtidigt känns det som en hel evighet sedan. Den dagen då vi fick ett stort plus på teststickan. Vilken chockupplevelse det var!
Eftersom läkarna sagt att jag saknar ägglossning, och skulle behöva genomgå hormonbehandling för att bli gravid, så skrattade jag nästan barnmorskan i ansiktet när hon bad mig göra ett graviditetstest. Vilken förvåning när det visade sig vara positivt. Vår lilla Mini, väldigt oplanerad men mycket efterlängtad.
Och nu är han snart här... Om bara fyra dagar kommer han till oss med planerat kejsarsnitt p.g.a. sätesbjudning, om han nu inte bestämmer sig för att snurra runt ett halvt varv innan dess...

8 kommentarer:

Jozebelle sa...

Vilken mysig LO, förstår att det känns underbart..

Önskar er Lycka till och du ska se att det kommer gå kanon!!! Vila nu upp dej de sista dagarna så du har fullt med ork så kommer det gå galant!!!

Kramizar Ann-Marie

Anonym sa...

Vilken jättefin layout!
Så fin och vilket minne.
Lycka till när lilla babysen kommer om bara några dagar...

KRam
Mette

Lisbet sa...

Trevligt med barn och det bäste är ju alla som skaffar dem. Det är rofyllt.

Anonym sa...

åhhh.. en helt underbar lo har du skapat! helt fantasisk, och sen vilket minne! Lycka till, jag hoppas att allt komemr att gå bra!
Kram

Alexandra Lindgren sa...

n underbar layout. tänk vilken upplevelse för dig. vilken lycka!
nu är det inte långt kvar :)

Henrietta sa...

Vilka härliga layouter du gjort!! Underbart vackra!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vackra färger och vad snyggt det blev med dymolapparna! Önskar att jag hade min sticka fotad. Här blev det en fullkomlig chock och en del kaos. Så kameran tänkte jag inte på! Vilket underbart minne du skapat!

maxell sa...

Vilken personligt vacker sida. Ja, jag är faktiskt lite blank på ögona när jag sitter här och tittar...