fredag 23 maj 2008

Lite äldre layouter...

Tänkte att jag visar upp ett par äldre layouter till idag. Jag bestämde mig för att jag skulle försöka göra ett litet album av alla de skol- och dagisfoton som samlats på hög under årens lopp. Två stycken layouter fick jag gjort, innan jag tröttnade och albumet hamnade längst bak i garderoben. Fick gjort mina favoritbilder i alla fall, det är ju alltid något.
Första layouten är min systers älskade ungar för många, många år sedan. Tänk idag är de snart vuxna. Vart tar tiden vägen?
Sista layouten är på minstingen i vår familj, min systers son. Så liten och söt, idag är han 15 år och inte lika liten. Men fortfarande är han lika söt, men det behöver vi ju inte säga så högt...
Fast snart är han inte minst längre, om bara 18 dagar är liten Mini beräknad. Vi längtar massor nu...

5 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Jättefina! :-)

Hmmm, den översta tycker jag mig känna igen... Har den möjligen varit med i Scrapbooking m.m.?!

Monika sa...

Vilka fina du fick till! Det är svårt att scrappa dagisfoton tycker jag.

Anonym sa...

Åh det är du som gjort dagisbarn!
Har sett den vid nåt tillfälle. På scrappiz tror jag. Eller e de i scraptidningen?
Den är ju bara såååå snygg!!!
Kan inte mini komma ut nu så vi får se :P

Kram

Anonym sa...

Helt underbara layouter!!
Kramar

Lilo sa...

Åh, vilka ursöta layouter!!! Dagisfoton är så himla svårt att scrappa och du klarade et minsann galant!!!