fredag 23 maj 2008

Lite äldre layouter...

Nu var det länge sedan jag uppdaterade bloggen, IGEN. Tyvärr har jag inga nya alster som jag kan visa upp, så ni får hålla till godo med några som har nåt år på nacken...
Fotona är från när de två äldsta systrarna Bus sov över hemma hos mig i september 2006. Det var underbart vackert väder och vi spenderade mesta tiden utomhus. I flera timmar blåste vi såpbubblor i min lilla trädgård. Tänk att barn kan fascineras så av något så enkelt som diskmedelsvatten...
Tack för titten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dina LO:s va jättefina, det spelar ingen roll att de är gamla ;) Vi har ju ändå inte sett dem! Dessutom förstår jag verkligen hur det känns när man inte har något nytt att visa! Kram

Helena sa...

Härligt somriga layouter. Tänk att det kan vara så roligt med såpbubblor