onsdag 28 maj 2008

Frågor i triss...

Tre namn jag går under: Thessie, gumman, mamma (fast visst kändes det konstigt att barnmorskorna kallade mig mamma under vändningsförsöket, det känns ändå en smula overkligt ännu).

Tre saker som skrämmer mig: Att något ska hända med mina älskade, att jag inte ska få vara med och se Mini växa upp, den hemska ryggmärgsbedövningen som jag måste få innan kejsarsnittet.

Tre saker som jag har på mig: svart- och vitmönstrad kortärmad tröja, capribyxor och underkläder.

Tre sanningar: Jag är barnsligt förtjust i milkshake och smoothies, jag älskar att resa (fast inte utan min kamera), jag tycker faktiskt om att tvätta och hänga upp kläder (nytvättat luktar ju så gott).

Tre saker jag verkligen vill ha: Ett eget hus där alla i familjen kan ha sin egen plats, ett nytt objektiv till kameran som kan zooma in och ta närbilder från långt avstånd (så man får möjlighet att ta naturliga bilder, när man är tvungen att gå nära störs personerna man vill fota av ens närvaro och det resulterar i onaturliga miner), en ny mobil med riktigt bra kamera (så att det alltid finns en kamera med, så man inte missar något som är värt att fotas).

Inga kommentarer: